دسته‌بندی نشده

شیرآلات توکار

شیرآلات توکار شودر مدل زیگموند | طلا مات

شیر آلات

در طی سالهای زندگی زیبایی منزل یکی از مهم ترین حسن های یک منزل بوده .پا پیشرفت علم و صنعت طراحی لوازم منزل نیز پیشرفت چشم گیری داشته اند . در یک آشپزخانه سینک ظرفشویی ، هود ، اجاق گاز و شیر آلات زیبایی های یک آشپزخانه هستند . طی سالهای گذشته شیرآلات یا طراحی های جذاب به بازار ورود کرده اند . شیر آلات روکار اولین شیرآلاتی بودند که وارد بازار شدند و با طراحی های جذاب آشپزخانه ها ، سرویس بهداشتی و حمام های منازل راه پبدا کردند .

شیرآلات ظرفشویی البرز روز مدل علاءالدین طلابراق

شیرآلات روکار

شیر آلات روکار در تجهیزگر با قیمت مناسب و طراحی جذاب بهترین گزینه برای خرید هستند. این شیر آلات در فروشگاه تجهیزگر از برند های البرز روز ، راسان ، قهرمان، شودر و …….. عرضه میشوند .

شیرآلات ظرفشویی البرز روز مدل رایان کروم

شیرآلات توکار

شیر الات توکار بهترین گزینه برای یک سرویس بهداشتیه زیباست . شیر آلات توکار موجود در تجهیزگر با طراحی جذاب و زیبا در مدل های مختلف قادر هستند به زیباترین نحو ممکن به دستشویی و حمام منزل شما زیبایی ببخشند .شیر آلات توکار شیر آلاتی هستند که با لوله کشی درونی به شکل عکس زیر هیچ چیز اضافه ای روی دیوار حمام و دستشویی به جای نمیگذارند و با ضرافت و زیباییه تمام گزینه ای مناسب برای یک خانه ی مدرن هستند.

شیرآلات حمام البرز روز علاءالدین دراما طلامات تیپ 2

خرید از تجهیزگر

شما برای خرید شیرآلات از فروشگاه تجهیزگر میتوانید به آدرس مدرج در سایت مراجعه نمایید و اگر در تهران سکونت ندارید میتوانید با شماره تماس های مدرج در سایت تماس حاصل فرمایید و محضول مورد نظر خود را سفارش دهید تا برای شما ارسال کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *